AĞRI (AA) - İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Ağrı'da vatandaşlarla bir araya geldi.

Bazı temaslarda bulunmak üzere kente gelen Yerlikaya, cuma namazı öncesi çay bahçesinde vatandaşlarla çay içip sohbet etti.

Ağrı Merkez Camisi'nde cuma namazını kıldıktan sonra Cumhuriyet Caddesi'ndeki esnafa da ziyaret gerçekleştiren Yerlikaya, alışveriş yapan kadına eşarp hediye etti.

Ardından Valiliğe geçen Yerlikaya, sivil toplum kuruluşu temsilcileriyle toplantı yaptı.

Bakan Yerlikaya'ya ziyaretlerinde Vali Mustafa Koç ve AK Parti Ağrı Milletvekili Ruken Kilerci de eşlik etti.

vatandaşlarla sohbet içip Bakanı Ağrı'da etti İçişleri Yerlikaya, çay 1
sohbet Yerlikaya, içip etti çay İçişleri vatandaşlarla Bakanı Ağrı'da 2
sohbet İçişleri Yerlikaya, çay Bakanı içip vatandaşlarla Ağrı'da etti 3
Ağrı'da çay Yerlikaya, vatandaşlarla içip sohbet İçişleri etti Bakanı 4
çay vatandaşlarla Yerlikaya, Ağrı'da İçişleri içip etti sohbet Bakanı 5
çay sohbet İçişleri Bakanı içip Yerlikaya, vatandaşlarla Ağrı'da etti 6
vatandaşlarla Bakanı Ağrı'da sohbet etti Yerlikaya, içip İçişleri çay 7
vatandaşlarla İçişleri Bakanı Yerlikaya, çay sohbet içip etti Ağrı'da 8
İçişleri Bakanı Ağrı'da içip etti çay Yerlikaya, sohbet vatandaşlarla 9
Kaynak: AA