Ağrı'da kurumlar arası futbol heyecanı, final maçıyla sona erdi. 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası'nın finalinde Ağrı Türk Şeker Spor ile Genç Sağlık FK karşı karşıya geldi.

Toplam 52 takımın yer aldığı turnuvanın finalinde etkili bir oyun ortaya koyan Ağrı Türk Şeker Spor, Burhan Gökçe ve Berat Ağralı'nın attığı gollerle sahadan 2-0 galip ayrıldı.

Bu sonuçla Ağrı Türk Şeker Spor, 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası'nda şampiyonluğa ulaştı. Genç Sağlık FK ise organizasyonu ikinci sırada tamamladı.

Kaynak: İHA