AK Parti Ağrı Milletvekili Ruken Kilerci, Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu'yu makamında ziyaret etti.

Ağrı İl Sağlık Müdürlüğünün sosyal medya hesabından yapılan paylaşıma göre, ziyarette Kilerci, yeni görevine başlayan Dr. Mehmet Acu'ya hayırlı olsun temennilerini iletti.

İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, nazik ziyaretleri ve iyi dilekleri dolayısıyla AK Parti Ağrı Milletvekili Ruken Kilerci'ye teşekkür etti.

Kilerci de sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Ağrı İl Sağlık Müdürü olarak göreve başlayan Mehmet Acu'ya hayırlı olsun ziyaretinde bulunduklarını belirtti.

Kilerci paylaşımında, Acu'ya yeni görevinde başarılar dileyerek, sağlık alanında gerçekleştireceği çalışmaların Ağrı'ya ve hemşehrilerine hayırlı olmasını temenni etti.