Evde egzersiz hareketleri resimli

20.04.2010 Saat: 00:00
Evde egzersiz hareketleri resimli

Evde 15-20 dakikada, kolayca yapılabileceğiniz basit hareket ve egzersizlerle, formumuzu korumak mümkündür.

İşte, basen bölgesi, bel bölgesi, karın bölgesindeki yağlar için resimli basit fitness egzersiz hareketleri.

Evde yapılabilecek spor hareketleri

Köprü Hareketi

evde-yapılacak-egzersizler

Köprü hareketi, özellikle sırt Ağrılarına çok iyi gelir. Basen bölgenizdeki yağları eritir ve karındaki kasları da sıkılaştırır.

Eller Dizlere

evde-egzersiz-hareket

Özellikle karın ve göbek bölgesindeki yağlardan şikayetçiyseniz, bu hareket tam size göre.

Dizler Göğüs'e

egzersiz

Ayaklarınız tamamen yerde olmayacak şekilde durmalı. Karın yağları için birebir bir hareket.

Bacak Kasları

evde-egzersiz-hareket

Baldır ve alt bacaklarınızda yağ veya selülit varsa, küçük bir top alarak, resimde olduğu gibi, önce bacaklarınızın arasına koyup sıkarak, sağa ve sola doğru hareketi tekrarlayın. Ardından bileklerinizin arasına alarak aynı hareketi uygulayın.

Bunlara da bakmak istermisiniz

Evde egzersiz hareketleri resimli yorumları

öemsiz 15-09-2016 17:17:30

yasım 14 boyum 1.55 kilom 56 nasıl zayıflıyıcam yardım cevap verin

Misagir 06-09-2016 11:35:54

21 yasndaym boyum 67 ve 80 kiloyum. Yeni dogum yaptm. 95le doguma girdim 85le ciktm suan tam 80 kiloyum ve eski kiloma geri dönmek istiyorum. Diyet yapamyrm bebek emzirdiyim icin. Ama sağlıklı ve Düzenli beslenmeye calsyorm gerektiyince evde ip atliyorm. Hızlı kilo vermem için ne yapmalıyım. Bana acil yardım edin.

Emine 02-09-2016 10:56:34

14yaşındayım boyum 170cm genç voleybolcuyum ama kilom 75 ve kilo vermem lazım yemek yemeyi çok seviyorum tuzu sevmem ama tatlıya bayılırım ve kendimi tutamıyorum 15 kilo vermek istiyorum acil yardım edin lütfen

Tubay 30-08-2016 14:04:53

Yaşım 27 yeni dogum yaptım kilom 82 boy 1.70

hatun 29-08-2016 10:10:55

16 yaşındayım boyum 1,68 kilom. ise 45 sizce iyimi

Kubra nur 16-08-2016 16:35:03

Yasim 15 kilom 70 boyumda 1.65 zayiflamak istiyorum 1 hafta icinde 5 kilo vermek istoyorm yardimci olabilirmisiniz

YARDIM AMAÇLI 13-08-2016 11:24:29

Hızlı kilo vermek için sabah egzersiz vb aynı zamanda yeşil çay, soğuk su, yağsız süt, sebze suyu ve hindistan cevizi sütü iyi geliyormuş ve galiba sağlık kilo vermek için ideal miş her sabah yapabildiğiniz kadar 5 şınav 30 saniye plank ve 10-20 mekik çekin bende işe yaradı

ayse 09-08-2016 14:44:30

yasim 12 43 kiloyum boyumda 1.56 sizce nasil

ceren 07-08-2016 22:09:37

Yasin 14 kilom 49 boyum 1.72

bilme 05-08-2016 12:06:36

10 aşındayım 1.50 boyunda ve 45 kiloyum napıcam?

:(( 02-08-2016 17:50:29

Boyum 1.63 kilom 75 yas 12 en fazla benim arkadaşlar verilmiyo kilolar :( kilonuzla mutlu olun artik

01-08-2016 12:07:41

boyum1.68kilom 55 ve 13yaşındayım sizce uygunmu zayıflamak istiyorum

hatice 25-07-2016 12:49:05

yasım 13 46 kg yım nasıl zayıflayacagım

Sude Rzayeva 23-07-2016 11:42:13

Ya arkadaşlar kiloyu aklınıza sokarsanız kilo veremezsiniz. Tuzu kesip once ödeminizi atıcaksınız. Internete bacak inceltme hareketleri yazın girin . Onlari duzenli yapin. Zaten vaktiniz vardir 15. 20 dakikaya. Sonra bol su icin yaz ayindayiz ve kilonuz boyunuzdan 20-30 kilo fazlaysa asiri kilolusunuz demektir. Kilonuz boyunuzdan az ise kafaya takmayin. Imkaniniz varsa yuruyuse cikin. Ben de eskiden kafama takiyordum 73 kilodan 66 kiloya dustum bunuda duzenli yemek yiyerek ve tatliyi keserek yaptim. Eger soru sormak isterseniz mesaj atabilirsiniz herturlu bilgi veririm.
Sude Rzayeva

nurgül 20-07-2016 15:46:13

Merhama arkadaslar benim yasim17
Boyum 150 kilom 60
Nasil kilo vere bilirim acil 10 kimo vermem laxim yorumlarizin bekliyprum

kardelen 18-07-2016 13:50:07

16yaşındayım boyum160 kilom 60 kilo vermek istiyorum.bana yardımcı olabilir misiniz?

duygu 12-07-2016 11:02:13

ben duygu 18 yaşındaym 60 kiloyum buyumu tam bilmiyorum hiç ölçtürmedim ama böyle gerçekten tam 40lara kadar düşüp kilo vermek istiyorum

Yasemin 08-07-2016 4:44:24

1.68boyundayım65kiloyom ama göbek ve kalça sorunum var akşamdan akşama yemek yiyorum ama akşam olunca çok açıkıyorum sürekli karnımı aç hissediyorum karın şişliğim oluyor patlıyacak gibi oluyorum

ziyaretçi 01-07-2016 17:53:00

Arkadaşlar ben 11yaşındayım.Kilom 30 sizce nasıl?

Kilolu mu? Değil mi? 23-06-2016 17:47:32

Arkadaslar ben 16yasimdayim ve kilim da 54 boyun 1.60 aslında ben pek fazla takmam ama bu aralar herkes kilo almıştım diye eleştiride bulundukları için takmak mecburiyetinde kalıyorum. Ama anlamadığım bazı sevdiklerin bana kilo almışsım diyiyo, sevdiklerim ise yooo aynı bence duyuyorlar. Ne yapacağım. Sizce kilolu muyum? Yoksa normal miyim? Bir fikir soyleyin. :(

ipek karaman 20-06-2016 14:17:48

Arkadaşlar herkese merhaba bir fitness antrönörü olarak şunu söylemeliyim ki; eğer gerçekten zayıflamak istiyorsanız bunu düzenli, sık aralıklarla, kendimizi yormadan ve yediklerimize dikkat ederek yapmalyız..Size eritmek istediğiniz bölgeye göre yapmanız gerek egzersizler hakkında yardımcı olurum ancak bununla birlikte dediğim gibi imkanınız var ise ya iyi bir diyetisenden de yardım almak yada kendi nefsizinize hakim olmaktır.sorusu olan olursa yardımcı olurum.Sağlıklı günler :)

deniz 08-06-2016 22:43:56

arkadaşlar kedinizi dinç ve sağlıklı hissetmek için sabah ve aksam spor yapın ınanın ki kendinizidaha iyi hisedeceksiniz

nisa 07-06-2016 10:16:03

boyum 160 kilom 74 nasıl zayıflıycam acil yardım istiyorum ne yapmalıyim nasıl yapmaliyim

Ali 18-05-2016 13:54:02

15 yaşındayım 29 kılıyor ve boyun 1.92 sizce miyim?

dilan 24-04-2016 19:38:38

14 yaşındayım 55 kiloyum nasıl zayıflarım?

Enes 14-04-2016 21:31:00

13 yaşındayım 50 kiloyum benimde zayıflamam gerekiyor

ayse 30-03-2016 10:25:56

Kilom 65 boyum 167 nasil sizce

Ziyaretçi 16-03-2016 19:04:26

Ya arkadaslar burda ne diyorsunuz yaa 11 yasindayim 50 kiloyum peki 1 kisi gelmis diyor 18 yasindayim 68 kiloyyum o yasta o kiloda olmak super burdan onu diyen kisiye soluyorum 12 yasinda 75 kilo olan bir kiz war ve kendine gel gorgusuZ olma!!!! Bana gelirsek (ARTIK YETER HERKEZ SISKO DIYOR VS.SOZLER KULLANIYORLAR YETER YA YETER BIRGUN BU UZUNTUDEN INTIHAR EDECEGIM COK KOTU OLDUM ARTIK BU EGZERDIZLERI YAPICAM ARTIK ZAYIFLARSAM ZAYIFLICAM OLMAZSADA ANNEM ADET GORDUGUNDE ZAYIFLARSIN DEDI BU SENEDE ORUC TUTMAYA BASLICAM AMA BU YIL YAZA ZAYIF OLARAK GIRCEM GIBI GELIYOR HADI INŞALLAH

hılal 25-02-2016 1:18:01

annenız sızı neyle beslıyo arkadaslar

d 29-01-2016 19:43:03

boyum 1.72 kilom 68 18 yaşındayım sizce nasıl kilo veririm

d 29-01-2016 18:10:00

boyum 1.72 kilom 68 18 yaşındayım sizce nasıl kilo veririm

Adsız 30-12-2015 17:11:39

Tuik çocuğa girin orada size adınızı soyad kilo boy hangi ilde yaşadığınızı söyleyin kaç kilo olmanız gerektiğini söylüyor kayseri de ve türkiyede sizle aynı isimde kaç kişi var aynı günde doğan kim var size söyler ben 13 yaşındayım 36 kg yim yaşıma göre 5 kg zayıfım

kadir 04-11-2015 12:56:47

boyun iyi bence hiç gerek yok ben bilişim öğrencisi

ufuk 13-09-2015 15:12:58

Yaşınız küçük daha ne kilo vermesi bu hareketler kas vücut yapmak için kilo vermek için terlemeniz yeter o zaman zayıflarsınız bilgi almak isterseniz ufuk--34@hotmail.com ekleyin faceden....

Kaya 12-09-2015 8:25:43

Profesyonel spor eğitmeni ve beslenme danışmanı olarak tavsiyede bulubacam Evet arkadaşlar zayıflamak istiyorsanık düzenli olarak spor yapmanız gerekmektedir ve ayrıca beslenmenize de dikkatnetmeniz gerekmekte bana kaya.1986hotmail.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz

defne 06-09-2015 22:04:13

Millet ben 16 yasindayim ve 66 kiloyum sizce çok mu nasil kilo verebilirim acil cvp vérin

gülsüm 06-09-2015 21:36:02

bn 13 yasındayım ve kırk beş kiloyum normailmi

Mefaret 02-09-2015 13:44:47

13 yaşımdayım kilom 40 larda nasıl çobucak kilo verebilirim.

Önemli 27-08-2015 22:15:52

Gerçekten çok etkili ama biraz yoruyo ve şuan yemekten nefret ettim

ayşenur 26-08-2015 23:23:09

Ben 16 yasındayim 75 kiloyum boyum 1.66 acaba nasil zayiflarm

Nil 18-08-2015 8:39:35

Merhabalar kilomu yaşıma göre çok buluyorum 11 yaşındayım 1.43 boyum 45 kilodayim en az 4 veya 5 kilo vermek istiyorum diyet yapmayı da düşünüyorum fakat başka diyetler bana uygun olmuyor kendi diyetimin yanında bu egzersizleri yapsam sizce eylüle kadar kaç kilo veririm

buse 14-08-2015 15:31:37

11 yasindayim ve olmam gereken kilodayim yani 38 incecik bir vucuda sahipim ama saglik icin bu hareketleri yapiyorum sakincasi varmi

gamze 13-08-2015 14:35:46

"Kizlar tek cozum egzersiz degil ben her yemegin yaninda bikase yogurt ve 1kasesalata yiyiyiorum sonrad egzersiz yapiyorum 164 boyindayiym 43 kiloyum.

samet 12-08-2015 13:24:39

13 yasındayım 56 kiloyum zayıflamam gerek acil

08-08-2015 0:53:27

İpek ben 17yasindayim 1.63 boyunda 57 kiloyum sizce 50 kilo olabilirmiyim ?

Merve 03-08-2015 14:27:21

Arkadaşlar bu egzersiz zyflamak icin degil sıklasmak ve fitness bence kilonuz fazlaysa kesinlikle hastanye gidip doktordan egzersiz hareket almalsnz ve yuzmelisiniz

kediş 02-08-2015 20:48:43

bn 13 yaşındayım 79 kiloyum arkadaşlarımı kesin olarak kızkanılıyo yazın zaten giysiyle giriyorum utanarak yaşımı yaşayamıyorum yeni yapmaya başlıyacam hadi inşallah

seyma 24-07-2015 16:54:28

14 yasindayim 1.63 boyum 61.4 kiloyum bu hareketleri yaparsam 1 ayda ne kadar kilo verirum sizce hergun 1,5 saar yuruyorum ve seker ekmek falan yemiyorum

Kader 14-07-2015 4:39:31

Merhaba ben 17 yaşındaym boyum 154 kilom 63 bu hareketler işe yararmı eylül ayına kadar zayıflamak istiyorum

merve 08-07-2015 13:34:29

175 boy 78 kilodayım zayıflamak istiyorum yardım edin lütfenn plaseeeeeee

Onur 04-07-2015 21:11:50

Ben 93 kiloydum 23 kilo verdim sadece kendine güvenmek lazım önce sonrası geliyor

güler 02-07-2015 17:14:16

ben 14 yaşındayım 55 kiloyum 1.60 boyundayım zayıflamak istiyorum arkadaşlarımın dalga geçmmelerinden bıktım yardım edin lütfen

azra 25-06-2015 12:50:13

Merhaba :( 13 yasındayim 1.60 boyum var 63 kiloyum. Benim ideal kilom 52ymis. Vermek istiyorum ama verirken kaslanmak istemiyorum. Ve de daha da 5 cmden fazla uzamak istemiyorum. Diyet yapamıyorum. Obez tarzı bisey diilim ama kiloluyum yani. Arkadaslarimin yaninda kendimi duba gibi hissediyorum. Simdi ben bunlari yapsam ise yarar mi? 52 kiloya düsmem sizce kaç senemi alir? Bununla beraber ben 68 kiloydum yememden kestim birazda hareket ettim evin içinde 63e düstüm ama hiç vermis gibi durmuyorum her yerim kat kat her yerim iri sırtımda bile kat oluyor boyun kısmımda ayni sekilde resmen yağ fıçısı gibi hissediyorum. Bacaklarimda incelmiyor. Nolur yardim edin ben bunlari yapinca istediklerim olacak mı?

Esra 13-06-2015 19:25:00

Merabalar ben 17 yaşımdayım 72 kiloyum 1.68 boyum bunda bir hafta önce 74 kiloyum 72 düştüm ama bir türlü zayıflayamıyorum nişanlım spor salonuna yazdırmak istiyor ama bn pek istemiyorum nasıl verecem eski 45 50 kiloma düşmek istiyorum bunun içinde FX 15 kullandım ama hiç Zayıflayamadım sadece iştahım biraz kapandı bıraktım nasıl zayıflıycam lütfen yardım.

Elif 04-06-2015 23:30:24

Bn 12 yaşnda 1.70 boyunda ve 60 kiloyum kilo vermwkmisiyorm boumdan kilom gsrermio ama bn istemiyorm yardım işenyarar mı hareketler

peri kızı 28-05-2015 19:55:12

ben 13 yasında 80 kıloyum bu haraketler ıse yararmı

kadir 20-05-2015 21:19:53

Slm ben kadir yaş17 kilo 77 boy 1.78
Boyumun 1.93 olmasını istiyorum neolursunuz bana yardımcı olun en zor egzersizi ni bile yapmak istiyorm yeterki amacıma ulaşaym şimdiden sayglarımı sunarm

ecem 20-05-2015 20:07:53

ya bnm yaşım 13 kilom 50 biliyorum çok kiloluyum sizce bu hareketler bir işe yarar mı ? :( :( :(

sevgi 13-05-2015 13:57:26

Yaa çok işime yaradı 3 günde 10 kilo verdim

ayse 05-05-2015 15:51:38

13 yaşındayım 163 boyum kilometre 55 faydası olurmu

BIKMI§ 02-05-2015 21:14:50

Yas11 kilom 65 boyumu bilmiyorum :( göbegimden ve kalcamdan kurtulmak istiyorum napmaliyim 3 ay boyunca 40 dusmek istiyorumm lutfen yardimci olunn

yağmur 30-04-2015 20:53:01

Merhaba 24 yas 165 boy 62 kilom 5 kilo vermek istiyorum ne yapmam lazım

isimsiz şahsiyet 26-04-2015 21:31:42

Ben 13yasindayim boyum 150 ve 63 kiloyum sizce kac kilo olmam gerek ve bunlar ise yararmi

elifnur 25-04-2015 22:48:56

Bence çok iyiyim çünkü ben tam çok zayıfladım ve şuan super yani sizde bunu tavsiye ederim hemen yapın bence yâni

esra 23-04-2015 12:17:38

17 yasindayim Boyum 1.63 kilom 57 bu hareketleri yapmak istiyorum ama okulum var sabah 8 de dersim basliyo 3 bucuktada bitiyo saatlerimi nasil ayarlayabilirim yardimci olurmusunuz lutfen ?

Peri 19-04-2015 21:55:26

Hepiniz genciniz bence kosun yoris yapin yuzmeye calisin agsam usti yogurt icin hepsi gecer amma 3ay dowam edin tsekurler

maviş 29-03-2015 15:22:51

merhaba ben mavis boyum 1.60 kilom 59 sizce ne yapmam gerekiyor sizce bunlar ise yarar mi derslerimden hareket yapamiyorum ve yapasim gelmiyor

Aynımah 25-03-2015 16:40:34

Arkadaşlar ihtiyacı olmayanlar mesaj atmasın

yağmur 22-03-2015 20:35:20

Bn 18 yasindayim ve 59 kiloyum boyum 1.68 insallah50 kiloya duserim allahim yardim edt zayiflamak istiyorum

derya 10-03-2015 21:32:37

164 cm boyum 48 kg kilom var ve 15 yaşıma başladım.Kilo almak ve sağlıklı olmak için spor yapmak istiyorum bu hareketleri günlük uygulayabilir miyim?

özge 09-03-2015 18:54:00

Ben 14 yaşındayım 166 boyum ve 52 kilom var 7 kilo vermek istiyorum bu egzersizleri yaparsam işe yararmı kaç dakika yaomak gerekiyor ??

nida 08-03-2015 21:38:12

Arkadaşlar ben nida yaşım 12 kilim 49ben kendimi çok kilolu buluyorum bu hareketleri yapmak istiyorum işallah işeme yarar dizede kolay gelsin (kilo ne sıkıntıymış):)

heyo 07-03-2015 21:09:23

arkadaşlar 11-16 yaşa arası 50 kilo sınır
bu yüzden spor yapmanız gayet normal ama diyete başalamayın çünkü zararlı

Boşver 03-03-2015 21:35:33

Beyler bn 13 yaşındayım boyum 172 ama kilom 70 oldu diyeti pasta görünce hemen dayanamıyor bozuyor napmalıyım

zeynooo 23-02-2015 15:58:21

İnsallah bendede yarar bn 15yasindayim boyum 160kilom ise 61

tatlı 20-06-2014 21:38:23

arkadaşlar ben 12 yaşındayım boyum 1.60 kilom 56-57 çok kiloluyum zayıflamak istiyorum inşallah bu hareketler işe yarar

aleyna 17-06-2014 9:21:41

Valla bn 13 yasindayim 52 kiloyum hic rahatsiz deilim ama basenim var :(

seleme 16-06-2014 14:51:27

arkadaşlar ben 15 yaşında 1.76 boyunda 46 kiloyum sizce bu hareketle zayıflarmıyım

serenay 15-06-2014 20:57:35

Arkadaşlar ben 13 yaşındayım boyum 1,63 kilom 46 zayıflayabilirmiyim?

Nazli 05-06-2014 17:55:07

Ben 12 yasindayim yaklasik 2 sene once thereed cord(gergin omurilik sendromu)ameliyati oldum ve kiloluyum (boy 1.70 -kilo68) belime zarar verir mi bu hareketler?

tuğçe 02-06-2014 18:22:25

ben 15 yaşındayım boyum 1.63 50 kiloyum ama buna rağmen göbeğim var işe yaramı bu egzersizler

Misafir 06-05-2014 14:43:15

Arkadaşlar çok fazla bir bilgim yok ama bazı arkadaşlar burdaki hareketleri yeterince yapmıyor ve kendini yormadan yapıyor bu şekilde yaparsanız faydası olmaz.

güzelimm bn 01-05-2014 11:31:36

Ben güzelim fit kalmak ve 1 2 kilo vermek istiyorum ne yapabilirimm

İzmirli cadı 30-04-2014 23:24:03

Sınav stresinden dolayı çok çikolata yedim aldım kiloları şimdi yürüyüş yapıyorum ama işe yaramıyor gibi ne yapabilirim sizce yardim edin yâa

rabia 29-04-2014 12:13:41

İyisallah 5 kilo veririm de benimle dalga geçenler görürler günlerini :-)

sizi düşünen biri 28-04-2014 23:13:38

Arkadaşlar bütün bunları yaparken de ılık su için 2 veya 2,5 litre size kalmış ama 2 litre altında içmeyin en az iki litre

sevgi 28-04-2014 22:23:58

arkadaşlar nasıl annenize anne demiyi unutmuyosanız her akşam egzersiz yapmayıda unutmamanız lazım ben bi kız olmama ramen karnıma ne kadar sert yumruk atılsa bile hissetmiyorum çünkü bunun nedeni her akşam egzersiz yapmam eskiden egzersiz yapmıyoken karnıma minik taş bile atılsa ağlardım ama şimdi nekadar çok taş atılırsa atılsın hissetmiyorum teşekkürler *sizede tavsiye ederim * :) sevgi

ayşenur 28-04-2014 20:19:41

arkadaşlar ben 11 yaşınsdayım 1.48 boyundayım 50 kiloyum sizce zayıflarmıyım beni bir ayda 10 kg vermem lazım

cansu 27-04-2014 12:46:37

slm arkadaşlar ben 14 yaşındayım 1.60 boyum kilom 49 bu hareketlerle zayıflaya bilir miyim? benim normalde 40 kilo olmam lazım nasıl zayıflaya bilirim nolur cevap atın acil lazım.

Mehmet 25-04-2014 18:59:32

Ben zıplaayarak bir günde bir kilo verdim

Dima 18-04-2014 17:24:47

1,50 boyundayım 50 kiloyum yaparsam işe yarar mı ?arkadaşal

sıla 13-04-2014 18:14:26

13 yaşındayım boym 1.48 kilom 60 zayıflayabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum

yağmur 08-04-2014 23:28:40

kilolarından dolayı mutsuz ola varsa bence hemen başlamalı. Yok bir haftada 5 kilo vereliyormuş yok şöylemiş böylemiş geçin bunları. 1 haftada en fazla 2 kilo zor zorlasan anca 3 kilo verebilirsin. Sabah akşam düzenli bir şekilde yaptıgınız taktirde siz kazanırsınız. ilk önce 15 defa yapmaya başlayın daha birer sayı arttırın. :) Yardımcı olabildiysen ne mutlu bana..

ela 05-04-2014 9:57:37

ben 29 yşndym 85klym başladım işe yararsa yazarım

nara 03-04-2014 22:36:14

1.72 boyunda 80 kiloyum umarım işe yarar

gunnes 30-03-2014 12:30:29

Benim1.50 boyum ve 45kiloyum yasimda 13 ben 40kiloya dusmek istiyorum insallah ise yarar

gunnes 30-03-2014 12:17:02

Benim1.50 boyum ve 45kiloyum yasimda 13 ben 40kiloya dusmek istiyorum insallah ise yarar

Nilay 22-03-2014 9:21:51

Ben 13 yaşındayım boyum 1.60 ve 47 kiloyum göbeğim biraz var ve basenlerim biraz var ben bu egzersizlere daha bugün başlayacağım hepinizin yorumlarını okudum çoğunuz kilo vermeyi başarmışsınız inşallah bende basenlerimi ve göbeğimi eritebilirim şuanlık hedefim 40 ilerleyen zamanlarda 35 kilo olmayı planlıyorum :))

ecem 21-03-2014 22:22:13

ben 15 yaşındayım ve 58 kiloyum boyum 1.68 çok işe tarıyor nu hareketler özellikle yemek yedikten sonra yapıp eritiyorum sizede tavsiye ederim :))

mert 19-03-2014 13:32:01

egzersizler güzel tşk ederiz ama bu egzersizlerin nekadar süre yapılacağı veya hangi hareketin kaç defa yapılması gerektiği açıklanmamış bu konuda bizleri aydınlatırsanız seviniriz

Yorum Ekle
Güvenlik Kodu: Güvenlik KoduGüvenlik Kodunu Girin:

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ1234567890
Bayanlara Özel Bilgi Ekle



Bayanlara Özel

Bayanlara özel | Diyet | Kadınlara özel | özel diyetler | bayan bilgileri | bayanlara özel yazılar | diyetisyen | zayıflama ile ilgili yazılar | kilo verme | kadın hastalıkları | bayanlar.

Copyright © 2004 - 2016 diyadinnet.com Tüm Hakları Saklıdır. Diyadinnet 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na uygun olarak yayınlanmaktadır. Abonesi olduğumuz İhlas Haber Ajansı (İHA) ve Anadolu Ajansı (AA) alınan haberlerin herhangi bir ortamda basılması ve yeniden yayımı, ajansların bu yöndeki politikasına bağlı olarak önceden yazılı izin gerektirir.
Cilt Güzelliği İçin Bitkisel Bakım | Lavanta Çiçeği Yağı | Lakva Yağı | Nane Faydaları Nelerdir | Siyah Sivilce İzleri İçin Maske Tarifleri | Cildiniz için yulaf ve buğday |